de cumpleaños a mi

Så, varför inte bara uppdatera allt på en gång. Näääh. vill jag inte.
Nu till min födelsedag. Som egentligen inte var min födelsedag, min födelsedag bestod nämnligen av pizza och öl och trevligt sällskap.

På torsdagen däremot så fick jag allt!
Laura kom, stor fest med minst 30 pers och dessutom hade de fixat en tårta och alla sjöng.
Jag bad om heeeelst inget, eller bara lite men ABSOLUT INTE mycket.. yeeeslikethatwouldhavehappend.


Jag o Rik åkte och hämtade Laura på flygplatsen i torsdags, helt underbart väder så det var bara till att åka hem och lämna av Lauras packning för att sedan traska in till centrumet för att äta den stört goda yoghurtglassen de har där.


fylld med massor med frukt och sen honung uppe på!

Kvällens festligheter;







Kommentarer
Postat av: mormor

Kul att du blev ordentligt firad! Fortsättning följer här hemma. Sitter just.nu i soffan med din kära mor. Ihärdigt varit på hovrätten o ska dit i morgon också. Mamma vill gärna smaka på den där glassen när hon kommer. Emma har hållit tal för oss. Om hennes inre resa bland jular... kramar!

2011-11-14 @ 22:42:47
Postat av: jonna

klart vi ska ata den!! vill helst bara ta med hela stallet hem! later underbart vill ocksa sitta hemma med er :)

2011-11-15 @ 22:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0