Fotboll

Fan. hade ju börjat en bra bit på en text och så ska man lägga till lite bilder och så nu hittar jag den inte. Nu kan det bli lite så att jag låter arg när jag skriver det här, stämmer delvis och bara för att jag måste skriva om.

aja, var iallafall i en av fotbollsarenorna som de har här, inte den största men den näst största, Valencia-Levante. Två valencialag.
Det var kul och vi hade megafina platser, satt nästan ute på gräsmattan. Båda klackarna var extremt bra fast valencias var bäst och de hummade på här kommer Pippi Långstrump om vartannat.




Valencia-klacken.. megastor och synkad.
Efter knallade vi vidare ut i ett annat klubbliv. Ingen mer fotboll alltså.



Kommentarer
Postat av: pappa

hej jonna roligt o läsa dina skrifter o se dina bilder,men när kommer du hem så jag får ge dig en kram.du har varit borta länge,såna känslor man får när barnet är borta.vi ses snart kram.

2011-11-24 @ 20:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0