tjatjabloggen

Uppdaterar sämst. har inget att skriva om.
Jooo.. det har regnat här i några dar nu. eller lite till och från, solen kikar fram. tröttsamt. (så mår svenskarna lite bättre, right) har fortfarande 20+ dock
Och jag längtar hem. faktiskt. Längtar efter mamma och pappa o systrar o att förstå vad som står på grejern man handlar. Och sen när jag väl fått igen allt.. ja då lär jag väl vilja tillbaka. Sååååklart
Faast det händer kul saker med, Laura kommer och hälsar på mig nästa torsdag. eeeeeeen vecka kva bara muymuymuuuy bien.

spenderade dagen igår med att springa runt inne på Valencias konstmuseeum. mycket fint. lite av varje, lite goya ganska mycket sorolla lite ribera o en hel massa mer..
Var även på IVAM (Instituto Valenciano de Arte Moderno), alltså Valencias moderna museeum. Fick inte lov att ta några bilder där (vet inte om jag fick ta bilder på bellas artes heller för den delen) men åh.. nog bästa museet jag vart på, egentligen en massa gallerier som de samlat i en byggnad. Men ack så mycket fint/konstigt/fult/kul de hade.
aja, här är bilder från konstmuseet iallafall

hasta luego chicos

Kommentarer
Postat av: pappa

hej jonna pappa här skickar en grattis kram på din 21 års dag.är i norge på en camping med träband till internet.ha en go födelsedag imorgon sköt om dig frau.

2011-11-08 @ 21:17:35
Postat av: pappa

hej grattis på födelsedagen o ha en riktigt go dag imorgon.är i norge på en camping med träband till internet kraaam pappa.

2011-11-08 @ 21:22:44
Postat av: mormor

Wow! Vad mer att säga om dina bilder. Puss o kram på din födelsedag! Längtar så klart efter dej! Vi firar när du kommer hem!!!!

2011-11-08 @ 23:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0