continental breakfast

ojojoj.. här var det dåligt med uppdatering.. man kan nästan tro att jag har mycket för mig här.
hahaha
skämt åååt sido

nej, men har lite bilder o sånt men ååårkar inte med det långsamma internetet.
kan berätta att det numera också bor två holländska tjejer här, de är arton år och ja..
jag är mest irriterad på att vi bor fem i en lägenhet med endast ett badrum. wellwell

läste precis om ett hotell som hade continental breakfast.. Och vad innebär det?? jo jag frågade min goda vän google om han visste det.. det kan man slå sig i backen på att han gjorde. grymt.
en frukost bestående av crosianter och kanske lite marmelad... äts i länder där de inte anser att frukosten är det vikitgaste målet på dagen.. made my day.

Hoy, viernes. muy bien. cena tapas esta noche.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0