Hola guapos!

Nu så händer der grejer ska ni veta.
Ayer un chico de francia llego aqí en nuestra piso.
Ja, en fransk kille flyttade in igår. Han kan icke engelska, solo español y frances. Så.. Ahora solo habo en español. Muy dificil peroooooooooooooooo det kommer bli lättare..
Det är ju egentligen bara asbra att jag har två stycken som kan bra spanska runt mig, men jag bor med två pöjkar.. inga tjejer. blir en rejäl omställning det här, fast känns rätt bra. Har inte riktigt uppfattat namnet på den franska killen men han städade och diskade här idag så jag gillar honom.

Annars.. åhhhh känner mig så duktig på spanska så det inte är klokt. Eller haha.. överdrivarn här dårå.
Känner mig helt okej bra. Jag gillar mig. Me gusto yo!
Proxima mañana levantarse muy pronto porque la escuela. Primero clase esta en 09.00.
Nu har det dessutom börjat bli väldigt mörkt på mornarna. Klockan kvart i 8 när jag vaknar är det heelt svart. suuuger.

har ej tid att hänga på bloggen.
hasta mañana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0