Im just a dreamer who dreams of better days

Ikväll ska jag på den antagligen största förfesten jag någonsin sett/hört om/vart på.
Den utspelar sig på universitetsområdets skolgård, inte allt för långt från där jag bor. 5-10 min promenad.
Flera tusen som samlar sig runt 00-tiden och håller igång till ca halv tre sen är det krogen som gäller.

Idag har jag dessutom haft ett prov, och mina ickeexisterande grammatikkunskaper visade sig antagligen klart och tydligt på det. Well well, what to do what to do.
Ska plugga på det, jag ska jag ska. SKA. Men inte nu. (titel)

Mer jag ska göra ikväll; de goda tapasen de har på resturangen runt hörnet ska förtäras. Men inte förrän halv tio. Tror f.ö inte att det öppnar så mycket tidigare än så.

Hasta Luego

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0