Tapas a la Jonna y Laura

Idag har jag och Laura hållt igång i köket sedan 14.00
Gör egna tapas och det blir inte lite heller, till hela klassen. så 8 st+de andra två vi bor med (;
Känns riktigt bra och jag ska ta massor med bilder och jag blir megahungrig när jag tänker på allt gott.
Väldigt pyssligt att pussla ihop alla små ingredienser till en enda fin tapas. Och inte nog med det, allt måste passa ihop också. Till dricka blir det sangría, köpt sådan. Någon måtta får det vara på det hela.

På menyn:
Tapas
-spansk omelett m hummus
-svamp o aubergine
-spenat, zucchini o mascarponesnurror
-getost, sylt och valnötter
-två eller tre köttigare tapas som laura fixat

Så kreativt. Vill äta tapas varje dag för det är såååååååå goott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0