VÅRA Grannar...


-Strosar runt i klackar
-Möblerar om, flera ggr om dagen. Dock alltid klockan 8 på morgonen och 20.00 på kvällen, under dagen varierar det lite i mängd och tid.
-En (vad det låter som) trött hund, släpar tassarna efter sig.
-Spelar sjukt konstig musik. Ingen direkt melodi, ingen som sjunger utan mest pip och.. ja jag vill helst gå runt ordet ojud men i det här sammanhanget vet jag inte om det går. Aldrig hört detta innan och jag förstår inte hur den kan lyssna på det hela dagarna.

Det här har varit samma ända sen jag kom hit.
Ja, det som vi mest undrar över är ommöbleringen, vem behöver möblera om så ofta? De gör det just nu i skrivande stund och så klockan 20.00 igen.

prft.. gött att det är oktober och jag har legat på stranden hela dagen. Badat lite osv. mmm-m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0