Agua de Valencia

Vi gick ut och skulle äta tapas. Visade sig att alla ätit innan (även jag eftersom jag inte kännde för att enbart äta potatis..)
Så vi beställde Valencia-vatten (inte mycket till vatten men väldigt gott)
(onsdag 7/9)


Agua de Valencía

Sen drog vi vidare ut och klubbade lite.

street art





Kom hem vid fem-halv sex på morgonen.. så igår gick jag till skolan och sen valde jag att stanna hemma. Rejält trött tjej.

Så hur går det för mig i skolan så här i efterhand..?
Går helt okej, har lite svårt att hänga med. Förstår allt som sägs men jag kan verkligen inte svara. Kommer ihåg det mesta som sägs från mina spanskalektioner men kan verkligen inte göra mig förstådd eller använda det.. Vet inte hur jag ska förklara.
Laura hjälper mig i alla fall för hon är väldigt duktig.

Ikväll ska vi ut. Lär blir grymt. Förfest i våran lägenhet (:
Adíos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0