JAAG FÖRSTÅR INTE SPANIENS DÅTID..
Fan. Två stycken dåtider, och jag förstår verkligen inte skillnaden och man pratar olika beroende på vilken av de båda det är men jag tycker det verkar rätt samma ändå och jag kan inte förklara men det här gör mig jävligt sur och deppig. Alla andra förstår och då känner jag mig sämst och de förklarar för mig och jag tror jag förstår, men det visar sig här och nu att jag fortfarande inte förstår.. I Sverige är det en dåtid igår, förra året, för 1000 årsedan... Ja de har det här i spanskan med men beroende på ja... beroende på något som jag inte förstår så säger man olika saker.
punkt

har lockat hit mig lite studiehjälp nu så hoppas jag förstår sen.
Adios

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det kommer att lossna, och då är det självklart.. Du är bäst!! puss

2011-09-25 @ 20:29:54
Postat av: mormor

Håller med dej! Dåtid är väl dåtid?, men jag är säker på att du kommer att kunna förklara för mej när du kommer hem varför då inte alltid är samma då på spanska. Spännande med grammatik,eller hur!? Men svårt ibland. Fortsätt ha det bra. Längtar efter dej! Kram

2011-09-26 @ 00:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0