...

Hade lite fel med vilka lag som spelade, eller 50% fel iaf. Vilket även ger mig 50% rätt så känns ändå helt okej.
Real Madrid-Ajax var det. Har typ 1000 holländare runt mig så de hejade på ajax. Jag, fröken tvärtemot, hejade såklart på rm. Är i Spanien, tycker inte det är mer än rätt att hålla på dem då.
Spanien vann. 3-0.

OOOOCH mer nyheter.
Har fått en ny rumskamrat, en manlig sådan. Svensk dessutom. Verkar helt okej och snäll osv.
Har även fått en svensk av det manliga könet i min klass. Verkar bra han med.
Lite konstigt är det dock att helt plötsligt ha så mycket svenskar omkring sig eftersom jag först var typ eeenda svensken och inte hade någon att prata med.. eller jo, men bara på engelska. Nu är det nästan mest svenskar, förutom holländarna då.. de är överlägsna här. ööver allt. ÖVERALLT. Jag har för mig att Holland är ett rätt litet land kanske inte så många invånare osv. Är det så har de alla placerat sig här. I Valencia.
Låter mest som bruset från TVn när de pratar med varann. Då när det är myrornaskrig.

Over and Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0