Ett nytt försök

Ska ge mig på en till fotbollsmatch, den förra gick ju sådär.
Förstod inte ens att första målet var självmål eftersom;
Alla Valenciabor som var i baren blev glada, fine ett mål till dem, gött. Hade bestämt mig innan att eftersom jag är i Valencia är det dem jag får heja på.
Sedan gjorde samma lag (Barcelona) mål igen och alla blev sura... wtf, det är något lurt med det här..
Frågade en av mina klasskamrater vad som hände, eftersom alla älskar fotboll så fick han så gott förklara.
dumförklarad.

wellwell.. nytt försök idag då alltså. Fast jag tror det var Ajax-Valencia idag... eller haha, ja får se.

Och tror jag har koll på de olika dåtiderna nu fast idag fick vi ytterligare en. Så får se hur det blir med det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0