Hajdou Mölnlycke

Ja, sista natten i Mölnlycke nu. Kanske egentligen borde varit ute och festat sönder den men jag är så väldigt trött idag att jag ger upp typ.... nu.
Känns konstigt att lämna detta trygga rum för ett helt okänt. Blandade känslor, men mest inga känslor alls. Klart jag kommer sakna min säng men jag kommer tillbaka. Har jag sagt ialla fall.
Ska gosa ner i mitt täcke nu och kolla klart på sin city som går på tv.
Imorgon måste jag gå upp tidigt för jag kommer ingen vart med min packning. Tror dessutom att jag packat för mycket kläder.

Här är en bild på hur jag packar

Nej nu blev jag skraj. åhh ja det kommer gå bra.

På återseende

Kommentarer
Postat av: A

Sparka stjärt som fan Johnny!

2011-09-03 @ 15:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0