I want me to be stupid because im boring baby when im sane

På andra sidan gatan där jag bor finns en liten frisör/manikyr-salong. Testade spanskan och gick dit och fixade naglarna efter skolan. HAH, kvinnligt värre men fint blev det. Röda. Och inte ens 200 spänn tog de för det.

De är egentligen inget speciellt, inte längre eller inget glitter eller bös. Fick känslan av att det hade hindrat mig från att leva. Typ äta och sådant, lyfta upp besticken. Det vill jag gärna kunna göra. Skriva på skolan, eller sms i mobil är också bra. Nej jag behåller mina kortisar tills jag bestämmer mig för att bli lite finare i kanten. Kände mig fin nog redan med att besöka manikyristen.

Nu ska jag fortsätta med min Caballero.
Adíos

Kommentarer
Postat av: Malin

Känns inte så Jonna, så stort!

2011-10-01 @ 17:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0