Ny i klassen.

Välkommen in i den stora, vackra, smäktande bloggosfären lilla Jonna. Nu när jag skriver det här är det mer eller mindre exakt två dygn tills du lämnar lilla lilla lillmölnlycke för stora stora Spanien och Valencia. Det känns sorgligt men fint när ens lille sparvunge ska fara ut ur boet och pröva sina lillvingar. Det är ju så det är. Förhoppningsvis går det inte allt för skitbra för någon gång vill man ju att du kommer hem också, men lite kul liv ska du väl kanske möjligtvis få unna dig. Sitter nu ensam i rummet där jag vaggat dig till sömns alldeles för full, tittat på Svampbobfilmen och Ronny & Ragge lite för mycket för att det skulle vara ok, druckit bärssssen och tjuvrökt genom fönstret, ätit allt som ätas kan och lite mer, och en jäla massa skiiiit.

Och med det här vill jag säga att jag hoppas fan du tar med ett stort porträtt av mig till Spanien, du har faktiskt en del att välja på men ta det störste, bäste, snyggaste. Och så har du lite lillkul, lär dig lite spanska och kickar Ingers ass, och tar det lite jävla redigt ibland. Vi vet alla vad du kan ställa till med. Nu ska jag fan bli full, du har lämnat mig och boxen ensamma. Sucker.

Love u longtime, yours truly, 2005 forever. Emelie.

Kommentarer
Postat av: Malin

Underbara, underbara Spanien. Det kommer att gå såååå bra. Du kommer att ha det underbart. Längta lite efter mamma är helt normalt. Puss och lycka till /Malin

2011-09-03 @ 14:11:53
Postat av: Malin

Underbara, underbara Spanien. Det kommer att gå såååå bra. Du kommer att ha det underbart. Längta lite efter mamma är helt normalt. Puss och lycka till /Malin

2011-09-03 @ 14:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0