Resfebern?

Nu börjar jag tro att något är fel. Ska snart åka till Lundcentralen och åka tåg till Kastrup och inte känner jag någon nervositet för det. Resfebern, flygrädslan, var har de tagit vägen? Lämna Sverige borde också kännas jobbigt men jag känner ingenting, hur sjukt är inte det? Känns inte alls svårt att komma till ett land där jag inte kan språket. hahaha skrattar åt hur jag känner. Känner mig som Nala i Lejonkungen "jag skrattar faran rätt upp i ansiktet". Eller om det var Simba som sa det.

I vilket fall som helst borde jag inte vara så vaken som jag är just nu. Fast jag är inte trött och resfebern slår väl ut olika, olika gånger för visst borde jag räkna det här som resfeber?
Äh vad vet jag.
Åh vad kul jag ska ha.
Godnattochsovsågottdrömsöttochtänkpåmig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0