Sista i Mölnlycke

Nu så här på morgonkvisten, eller förmiddagen rättare sagt så har jag packat klart, det ända som inte är nerpackat är.... datorn och den måste jag ha med så jag kan fortsätta mitt bloggande. blooooggande jonna. Smaka på den.
Ska ska snart åka till min moster i Lund med mamma. Och i natt går planet från Köpenhamn till Mallorca, jo det är sant. Sen flyger jag till Valencia därifrån. Min syster var ute på röj inatt så jag ska vänta hem henne och säga hejdå till henne först.. ojojoj vad jag kommer sakna den sura köttätande systern som jag ändå älskar.

Nej det var allt jag hade att komma med på ett tag, kanske ger er något smaskigt om min nervositet senare ikväll.
I väntan på det så blir det en bild tagen i stundens hetta. (det är jag som härmar mig när planet går som snabbast)


JAJAJAJA HEJDÅ! Keep on living in ICE COLD Sweden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0