Stranddrömmar

Igår hade vi planerat en "tidig" kväll för att komma iväg till stranden tidigt idag.
Halv 5 kom jag och Laura hem.

Till stranden kom vi vid ett så det var rätt lagom.
Tog mig för att sova på stranden och jag drömde ett gäng drömmar, där i bland att komma tillbaka till Sverige.
Iiiiiskallt och snö, och att behöva spendera ända fram till april med eländet.
När jag vaknade var jag rätt uppstressad över att bara ha 12 veckor kvar här.. för nej, jag vill verkligen inte komma hem och bo i snön. Gå till jobbet alt. skolan i minusgrader.

Föreslår att vi flyttar götet hit. Så jag kan få behålla mitt Göteborg och aldrig lämna värmen.
Vart ska jag lämna det här förslaget. Hos Reinfeldt kanske..? Nej han gillar nog snö så han kan sätta på en liten mössa på kalhuvet hans

Adios

Kommentarer
Postat av: A

HA! HA! Me gusta.

2011-09-12 @ 14:37:51
Postat av: Malin

Jag gillar den iden!

2011-09-12 @ 19:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0